• banner di pagina

U sospettatu di robba in una tenda di liquori di Covington si porta à u Clue Bailey Bridge

COVINGTON, Ky. (WXIX) - Un sospettatu di robba in un magazinu di cunvenzione hè statu arrestatu dopu avè pruvatu à evade a polizia durante a notte correndu u ponte Clude Bailey sopra u fiume Ohio.
Ronell Moore, 33, di Cincinnati, hè statu incarceratu in u Kenton County Detention Center per l'accusazioni di robba, fuga, resistenza à l'arrestu, manipulazione di evidenza fisica, minaccia è pussidimentu di parafernalia di droga.
A pulizzia hà dettu ch'ellu hè statu vistutu da un impiegatu in una tenda di liquori è tabacchi di Covington durante un furtu versu 11:30 am marti sera. Pruvò di lascià senza pagà dui buttigli di vinu è altri articuli.
Sicondu a pulizzia, l'impiigatu hà bluccatu a porta è hà pruvatu à tenalu finu à l'arrivu di a polizia, ma poi l'hà imbuttata è minacciata ch'ellu avia una pistola in a so sacchetta.
Dopu chì Moore hà scappatu da u magazinu, hà scappatu nantu à u ponte Clue-Bailey è hà cuminciatu à attraversà u ponte in un tentativu di fughje versu Cincinnati, a polizia hà dettu.
Si tolse a so giacca di culore è un mudellu unicu è pruvò à scaccià da u ponte.
A pulizzia ùn hà micca pussutu ricuperà l'articuli chì era accusatu di arrubbari da a tenda è crede ch'ellu l'hà cacciatu da u ponte.
A prigiò di u conte di Kenton ùn hà micca pussutu uttene una foto di Moore perchè ellu ricusò di cooperà quandu era riservatu versu 2 ore di matina, i funzionari di a prigiò anu dettu:


Tempu di Postu: Set-12-2024