U fasciu longitudinale hè una parte impurtante di u Bailey Bridge. Bailey Bridge, inventatu da l'ingegneru britannicu Donald West Bailey in u 1938. Stu tipu di ponte hè fattu di azzaru d'alta resistenza è hè custituitu da cumpunenti di unità di truss standardizati ligeri è travi, travi longitudinali, ponti di ponte, sedi di ponte è cunnessi, etc. , è pò esse assemblatu rapidamente in u situ per esse adattatu per varii spazii è carichi cù l'equipaggiu di stallazione speciale. Ponte di trave in truss.
I travi longitudinali di Bailey Bridge sò divisi in dui tipi: travi longitudinali cù fibbia è travi longitudinali senza fibbia.
(1) I buttoni sò saldati nantu à i travi longitudinali di fibbia, chì sò posti nantu à i dui lati di u ponte di ponte. U tenone di ponte di ponte hè piazzatu trà i buttoni. Quattru di i buttoni sò furnuti cù i buchi per u materiale di u bordu è i bulloni per passà per i buchi. U ponte di ponte hè cunnessu cù u fasciu longitudinale di fibbia.
(2) I travi longitudinali senza fibbia sò disposti à mezu à u ponte di u ponte, indipendentemente da i lati frontali è posteriori. Oghje, per via di a grande carica di trafficu, i travi longitudinali è e strutture di tavule di legnu ùn sò più utilizati. I ponti di ponte d'acciaio ortotropicu sò usati in più casi.
U ponte d'acciaio di Bailey, girder box steel è plate girder pruduciutu da Zhenjiang Great Wall Heavy Industry sò spurtati à decine di paesi è sò bè ricevutu da utilizatori. Attualmente in i paesi di u terzu mondu, i stringers sò sempre in larga dumanda.